Wil je met mij aan de slag om jouw leven, huishouden of bedrijf op orde te krijgen? Dan is het natuurlijk wel fijn om te weten waar je aan toe bent. Voor mijn diensten als professional organizer op Voorne-Putten en omgeving reken ik de volgende tarieven.
Het intakegesprek
Elke reis naar een opgeruimd bestaan begint met een intakegesprek. Dit is zowel voor particulieren als bedrijven het geval. In dit gesprek gaan we kijken waar de pijnpunten zitten en wat we eraan kunnen doen. Het intakegesprek zal ongeveer een uur tijd kosten en is gratis.
Personal organizing particulieren
Voor mijn diensten als personal organizer voor particulieren reken ik een uurtarief van €60,- exclusief 21% BTW (€72,60 per uur).
Professional organizing bedrijven
Voor mijn diensten als professional organizer voor bedrijven rekenen ik een uurtarief van €80,- exclusief 21% BTW (€96,80 per uur).
Assistent organizer
Heb je een grote klus en heb je hulp nodig als organizer? Dan kan je mij er ook bij betrekken. De tarieven kunnen we dan in onderling overleg bepalen.
Reiskosten
Binnen een straal van 25 kilometer van mijn adres in Oudenhoorn reken ik geen reiskosten. Woon of werk je buiten deze straal maar wil je toch graag met mij werken, dan reken ik €0,25 per kilometer. Deze kosten specificeer ik op de factuur.
Professional organizing in Hellevoetsluis
Professional organizing in Rockanje
Professional organizing in Voorne aan Zee
Professional organizing in Brielle
Professional organizing in Oostvoorne
Professional organizing in Spijkenisse
Professional organizing in Nissewaard
